9 Mart 2015 Pazartesi

Cumartesi Bir Kelebek Tarafından Uyandırıldım...


Günaydın güzel kadın ,okuduklarımdan anladığım doğruysa yeni bir başlangıçtasın.
onurlu ,azimli,başarılı ve hayattan ne istediğini bilen kadınlar bu başlangıçlardan da galip çıkarlar...
Ben sadece senin ne kadar güçlü ,güzel,kendi ayaklarının üstünde duran bir kadın olduğunu bildiğim ve örnek aldığımı bilmen için bunları yazıyorum.

Seninle tanışıpta senden etkilenmeyen ,ışığına ,albeninegüzelliğine kapılmayan var mıdır meraktayım.
Sen yaşadığın güzelliklerin hakkını vererek yaşadın ,hep dik durdun sahiplendin.
Şimdi kalp kırıklıklarına ,kızgınlıklarına ,acına sahip çıkacağınada eminim.

Her olumsuzlukta  ne kadar özel bir insan olduğunu hatırla .Gücün çevrene yansımaya devam ettikçe sen sadece haketmediğin şeylere güler geçer yoluna devam edersin.Sana inanıyorum.

Her yeni gününyeni güzellikle taçlansın.
Yalnız değilsin....



evet cumartesi günü telefonuma gelen bu mesajla uyandım teşekkür ederim arkadaşım fark ettiğin ve orada olduğun için

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder